I ovo je #Retorika: edukativan i duhovit javni nastup doktora na RTL-u

Izvor: Screenshot


I ovo je #Retorika je posebna rubrika portala Retorika.hr koja na tjednoj bazi analizira ponajbolje javne nastupe na televiziji i donosi ih čitateljima portala u obliku kraće analize.


 

U RTL-u Danas gostovao je voditelj tima koji je muškarcu operacijom spasio prste, dr. Davor Mijatović, pročelnik Zavoda za plastično-rekonstruktivnu kirurgiju KBC-a Zagreb, koji na upit novinarke o transportu odsječenog prsta na ledu odgovara: ‘Na led se obično stavlja gin tonic ili whiskey. Ne može se gore napraviti nego stavili prst direktno na led zato što će doći do ozebline prsta. Treba ga zamotati u bilo kakvu krpu, može biti i kuhinjska i ne mora se paziti na sterilnost. Zamotati u krpu, staviti u najlon vrećicu i posudu s vodom. Unutra malo staviti leda, ali ne previše, i tako ga transportirati.

Kvalitetan humor poželjan je u javnom nastupu, pogotovo kada istim postižemo efekt dodatnog informiranja javnosti. U konkretnom slučaju to znači ovo – Davor Mijatović duhovitom replikom kako se na led stavlja gin tonic ili whiskey zapravo dodatno pobuđuje interes za ovu temu, jer odmah u nastavku navodi da je to možda i najgora moguća metoda. Na kraju vlastite izjave stiže i najavljeni edukativni dio koji je većina javnosti upamtila zbog efektnog početka. Cilj retorike, ali i retora je prilagoditi javni nastup kada je riječ o preventivnim metodama kako bi se postigao maksimalni mogući učinak na javnost, odnosno auditorij.

Kolega me obavijestio što je stiglo, poslali su mi i fotografiju na pametni telefon, bar neka korist od tih pametnih telefona. Nazvali smo svoje ljude, oni su se odazvali i to je kod nas normalno. Ja to zovem našim GO timom. Za pola sata su svi bili u bolnici, sve smo se dogovorili. Momci su krenuli raditi i napravili su fantastičan posao – zaključuje Mijatović ovo i više nego kvalitetno izlaganje.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *