Hrvatska se komunikacijski uspješno obranila od korona panike

Jedna od mudrijih, ali i najsnažnijih kombinacija u političkom diskursu za uvjeravanje auditorija jest spajanje etosa i patosa, odnosno stvaranja posebne uvjerljivosti. Govornik u tom slučaju uvjerava publiku u ispravnost tvrdnji te budi zainteresiranost za temu vlastitim etosom, dok patosom izaziva emocije u publici. Slušajući takvog govornika publika se osjeća kao da stoji pred zrcalom i sluša svoje vlastite interese, ali i strahove. Upravo se političari često služe ovom taktikom uvjedinjavanja govornika i cjelokupnog auditorija kroz obostrano identificiranje.

Kriza, poput političke, ekonomske ili društvene, istovremeno označava i opasnost i priliku kako bi stvari promijenili na bolje. Gotovo da i ne postoji osoba u Hrvatskoj koja se svaki dan ne pronađe u jednoj od rasprava na temu korona virusa ili pak neuspješnog humora.

Iako često (pre)kritični prema političarima, kao i samom političkom diskursu u posljednjih trideset godina, s komunikacijskog gledišta ovu krizu vodimo jako dobro. Dapače, kada se uspoređujemo s europskim zemljama možemo uvidjeti da smo, ne samo po predsjedanju Vijećem Europske unije, jedni od lidera oko korona virusa.

Vili Beroš, široj javnosti do prije nekoliko dana relativno nepoznat ministar zdravstva, kupio je hrvatsku javnost jednostavnim izjava koje ulijevaju povjerenje, uz naglasak na realnosti cjelokupne situacije. Alemka Markotić umirila je hrvatsku javnost koja je svakodnevno bombardinara medijskim natpisima oko širenja korona virusa, ali i širenja bespotrebne panike.

Uspješno smo komunikacijski obranili hrvatsku javnost od širenja panike. Hvala im.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *